Hoe kan ik contact opnemen met Senabeauty?
Je kunt ons e-mailen via support@senabeauty.nl. Ons klantenserviceteam helpt je graag met al je vragen!

Verzenden jullie wereldwijd?
Wij verzenden alleen naar het Nederland en België.

Vanwaar wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden vanuit onze leveranciers/magazijn in Hong Kong.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat wij bestellingen zo snel mogelijk verwerken, moet je binnen 12 uur na het plaatsen van je bestelling een wijziging of annulering aanvragen. Na deze periode kunnen verzoeken helaas niet meer in behandeling worden genomen. Je kunt je bestelling na ontvangst retourneren voor een volledige terugbetaling.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren Visa, Mastercard, Ideal, Bancontact en KBC.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Alle bestellingen worden verwerkt en verzonden vanuit ons magazijn. Houd rekening met extra verwerkingstijd tijdens feestdagen en uitverkoopperiodes.
Wij verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen na de besteldatum verwerkt en de dag na verwerking verzonden. In het weekend verzenden wij niet.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Vanwege hoge vraag kan het 2 tot 4 weken duren voordat je je bestelling ontvangt.

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?
Als je je bestelling niet binnen 30 dagen na verzending hebt ontvangen, heb je recht op een volledige terugbetaling.

Hoe kan ik een artikel retourneren?
Neem contact met ons op via support@senabeauty.nl.

Wat moet ik doen als ik een defect, verkeerd of beschadigd artikel ontvang?
Neem contact met ons op als je een verkeerd, ontbrekend of defect artikel hebt ontvangen. Vermeld je ordernummer, voeg foto's van de artikelen toe, en geef alle relevante informatie door bij ontvangst van je pakket. Wij zullen ons best doen om je zo snel mogelijk te helpen.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Alle terugbetalingen worden gecrediteerd naar de oorspronkelijke betaalmethode.
Als je hebt betaald met een creditcard of betaalpas, wordt de terugbetaling binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annulering verwerkt.
Neem contact op met je bank of creditcardmaatschappij voor vragen over wanneer het bedrag op je account wordt bijgeschreven.
Als je de terugbetaling nog niet hebt ontvangen, raden we aan om contact op te nemen met je bank of creditcardmaatschappij, omdat verwerkingstijden kunnen variëren.